Poškodenie zásielky

V prípade ak Vám balíček a v ňom obsah zásielky dôjde poškodený v dôsledku prepravy, dovoľujeme si Vás požiadať o doplnenie fotodokumentácie, ktorá je nevyhnutná pre úspešné zaevidovanie reklamácie:

  • Etiketu s číslom zásielky (prepravný štítok s údajmi o príjemcovi a odosielateľovi)
  • Pôvodný prepravný obal, aby bolo vidieť celý + prípadne manipulačné značky napr. krehké/neklopiť
  • Poškodenie obalu (ak k nejakému došlo)
  • Náhľad do krabice, ako bol tovar uložený
  • Výplne balenia (napr. bublinková fólia, polystyrén, atď.)
  • Poškodený tovar (celé + detaily poškodenia) V žiadnom prípade sa obal zásielky nesmie vyhadzovať kým nie je správne nafotený, považuje sa to ako porušenie obchodných podmienok a ako neumožnenie obhliadky a reklamácia sa zamieta, pretože nebolo možné posúdiť, či škoda vznikla pri preprave/poškodený obal/
  • Fotodokumentáciu prosím pošlite na e-mail obchod@kupce.sk

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie